söndag 22 november 2009

Helgen lider mot sitt slut...

...och en ny vecka står för dörren...

Igår var en lite fixar dag, på kvällen god mat och sen Robinson!

Idag har det regnat precis hela dagen så jag har sysselsatt mej med att lägga in annonser på Blocket och i GP. Sen har Fabian varit på barnkalas så då passade David och jag på att träna. Ingen konditionsträning eftersom jag precis varit sjuk men lite gym. Känner mej mör i musklerna nu.

Nu är vi åter hemma, söndagssteken ligger i ugnen, jajamensan är det söndag så är det. Fabian är lite febrig så jag hoppas innerligt inte att han blir sjuk nu, lagom till att jag har kommit igång att jobba igen....suck...

På torsdag kommer mamma och pappa och det ser jag verkligen fram emot. Om regnet inte håller i sig hela veckan så planerar vi att gå på Lisebergs Julmarknad på fredag!

Ha en fortsatt skön söndag och en härlig kommande vecka!!!

Inga kommentarer: