lördag 28 november 2009

BUSY, BUSY...

HAR JAG VARIT!!!

Den trogna bloggerskan har slarvat...eller om sanningen ska fram inte riktigt haft tid. Fabian har ju varit sjuk och ett tag trodde jag att han hade svininfluensan eftersom han har otroligt mycket...hrm...saker i luftvägarna...Med sina astmatiska problem så blir det oftast jobbigt då framför allt på natten. Jobbigt på natten = Lite sömn för mej....

Hur som haver så kom mina kära föräldrar upp i torsdags, när David kom hem på kvällen så blev den en tur till Freeport för att inhandla lite julklappar. Igår passade mamma och pappa barnen när jag jobbade och sen på eftermiddagen var det Frölunda Torg som fick celebert besök.

Upp med tuppen på lördag morgon för att fixa frukost till oss alla, sen åkte mamma, pappa, Astrid och jag in till julstaden Göteborg. Så underbart det är att gå på stan nu till jul, lampor överallt, tomtar och granar i alla skyltfönster, gatumusikanter och massor av folk...

Vi hann även med en sväng till Haga där det var julmarknad innan vi styrde kosan hemåt igen...Nu sitter jag här ganska så trött i kroppen och ska snart ta tag i kvällens middag...Tänkte även att vi skahinna med lite glögg idag, har ju gjort så väldigt mycket glögg så ska det ta slut så får man börja i tid, hick...

Svammel, svammel...tror bestämt att jag återkommer imorgon när mina föräldrar åkt hem. Då kanske det till och med blir lite fina bilder för om Fabian är bra så ska vi till Liseberg och lyssna på JulLotta :)

Tjing, tjingeling!!!

Inga kommentarer: