tisdag 27 oktober 2009

SEMESTER...

...på gång!!!

Åh, så härligt! Jag ska vara ledig i tre dagar, T R E dagar...det ni!!!

Idag har barnen varit hemma med farfar, oj vad han hittar på kul saker med dem. De har varit och tittat på när farfars stora segelbåt blev upptagen från vattnet, där fikade de också i det fina höstvädret. Därefter åkte de till Sjöfartsmuseét där barnen fick pyssla lite... Bra att farfar tar barnen till museum, det är jag lite dålig på!

Nu har farfar åkt hem, jag har tvättat lite kläder och packat inför morgondagen! Imorgon klockan 7,27 avgår tåget från Göteborgs Centralstation med destination Malmö Centralstation! Åh vad jag känner mej laddad... Har köpt lite goda pålägg och bröd så vi kan äta en god frukost på tåget!

Nu ska jag se till att ladda batterierna och bara vara...promenera, sitta framför brasan med mamma och pappa, läsa, spela spel med barnen...

På söndag bär det av till Götet igen...Men tro nu inte att ni ska få paus från mej bara för att jag åker iväg...nix pix, vi hörs när jag anländer till Blekinge!!!

Må så gott...tuddeluuuu...

2 kommentarer:

anna of sweden sa...

Ha det riktigt trevligt!

ÅSA sa...

TAck Anna! Det enda som saknas är NI!!!