fredag 18 september 2009

Fredag mina vänner...

...och inget fredagsrecept... Skäms på mej!

Men, jag kan berätta att jag har haft en underbar dag! Började med att jag infann mej på Bergakungen i Göteborg för att vara med på en föreläsning av Fredrik Spak om Riskbruk och psykosocialbehandling...Mycket intressant...MEN det roligaste var att jag sprang på Johanna som jag jobbat med tidigare...Vi har inte setts på drygt ett år så det var verkligen ett kärt återseende...Johanna var en av mina favoritkollegor, alltid på gott humör, vilket smittade av sig på oss andra...

Vi bestämde att vi ska försöka få till en liten date...måste absolut bli av. Jag hade tänkt mej att lägga in en bild på oss när vi var i Italien för två år sedan men se då hade fotona försvunnit från datorn...grrrrrr....

Utbildningen slutade strax efter klockan tolv, då köpte jag lite fikabröd med mej hem och väl hemma väntade mamsen och papsen. Oh så härligt att de är här och hälsar på!!!

Vi fikade på altanen och njöt av det fantastiskt härliga höstvädret...Sen åkte vi och handlade räkor och kräftor som vi åt nu ikväll...smaskens!

Imorgon blir det nog ett besök i Haga och även Stora Holm ute på Hisingen...där har nämligen Nyblom och Kollén outlet...kanske kan hitta ett fint överkast till Fabian...

Hoppas att ni alla haft en lika skön dag som jag!!!

Inga kommentarer: