fredag 19 juni 2009

SURPRISE!!!

Jobbade till lunch igår, sen skyndade jag hem, packade in bagage och barn i bilen och begav mej av mot sommarstugan!

Jisses vilken trafik, är inte van vid att köra ner dit ensam men eftersom David skulle köra ner en hyrbil till söstra min fick det bli så.

Resan gick bra och när vi rullar in på tomten fick jag syn på några barn som sprang på tomten...Hrm, vad vad det för några???

Efter några sekunder såg jag ju vem det var...Hugo och Edvin...VAD gjorde de här???

Jag har gått och beklagat mej över att söstra min med familj skulle anlända till sommarstugan på måndag, dagen efter vi åker hem till Götet igen...VARFÖR kunde de inte komma några dagar tidigare!

OJ vad jag blev glad, VILKEN glad överraskning!!!

Idag har vi tillbringat midsommarafton tillsammans med "amerikanerna" och mina föräldrar. Jag började dagen med en joggingtur, sen en god frukost med nybakta frallor...

Dans kring midsommarstången, god midsommarmat med öl och nubbe, sen jordgubbar med grädde....en promenad längst havet och sist men inte minst...trevligt sällskap!

Nu ska barnen nattas, men kanske, kanske jag skriver lite imorgon igen! Bilder kommer in på bloggen när jag kommer hem :)

Hoppas att ni alla haft en lika trevlig midsommarafton som jag har haft!!!

4 kommentarer:

Västmanländskan sa...

*fniss*
Och jag som visste att de skulle överraska! :)

ÅSA sa...

Många som har vetat om det...vi mailade strax före de skulle med flyget och jag fattade inte varför Anna aldrig svarade... Underbar överraskning! :)

Caroline sa...

Harligt med overraskningar! Hur lange var det sedan ni sags sist??

ÅSA sa...

Halloj Caroline! Jag älskar sådana överraskningar!!! Vi har inte setts sedan augusti förra året...förutom skype försås! Nu ska vi umgås mycket i sommar för sen går det ett år till innan vi ses, alltid lika jobbigt! Kram