söndag 21 juni 2009

Låt mej få dela med mej lite...

...av mitt paradis på jorden!!!

Ja, varför inte följa med på en promenad...inte i Götet denna gången utan i "fiskebyn" på Listerlandet där vi har en liten sommarstuga...















Nu har ni fått se hur det ser ut nere vid hamnområdet...Nästa gång ska jag fota lite mer så ni får se de vackra kritvita sandstränderna också, eller poolen, tennisbanorna, beach-baren på stranden...Ja, min lilla by har mycket att erbjuda!
Om 1½ veckor bär det av igen...ska bli såååå härligt! Gäller att få gjort de sista 10 arbetsdagarna bara...

3 kommentarer:

Caroline sa...

Men guuuuuuuuuuu sa harligt det ser ut! Nu langtar jag verkligen hem till Olofsbo.....att kunna sitta ute o grilla pa kvallarna o hora havet alldeles igemte! Men mest sa langtar jag efter familjen saklart!!! Vill garna se mer bilder.....

Klara sa...

Ja, byn är verkligen UNDERBAR!

ÅSA sa...

Caroline...det kommer på semestern!!!

Klara...visst är det...vissa får ju njuta redan nu! :)