fredag 12 juni 2009

Det finns inget dåligt väder...

...bara dåliga kläder!!!

Eller hur?!? Ja, man får väl skylla sig själv om man ger sig ut och springer i ösregn...men faktum är att jag älskar att springa när det regnar. Luften blir alldeles extra frisk, det är lite folk ute och sist men inte minst, man blir inte lika varm när man svalkas av regndropparna!

Två barn med halsfluss...måste ju se till att få lite frisk luft i alla fall...Dessutom kändes det skönt att få bränna lite kalorier innan kvällens frossa. Sushi och sen goda ostar och kex...mums.....

Ja, här har ni mej...snacka om att bjuda på sig själv...ser ju faktiskt inte klok ut... (har inte lärt mej att fotografera snyggt med hjälp av min fjärrkontroll...den syns ju allt för tydligt...)

Ni får ju till och med se våra hemska tapeter i hallen...väntar vi tio år till så kanske de är moderna igen...Någon som känner en billig och bra målare i Göteborgstrakten förresten?!? :D

2 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Hallojsan Åsa!

Allt väl??? ;=)
Är du fortfarande lika trött som du var för ett tag sedan eller har det gett sig?

Själv var jag ju till läkaren för jag har åxå varit sååååå trött. Jag hade dåligt av B-vitaminen Folsyra i kroppen så det ska jag nu försöka att få i mig mycket av!! Jag hoppas verkligen att jag blir piggare då!!! ;=)

Jo, fiket ligger i Närke!! Det heter Hallagården. Gå in på hallagarden.nu så får du se! Jag tycker verkligen att ni ska åka dit nån gång, det är underbar miljö!!!!!

Du vad ska man besöka för butiker (kläder och inredning mm) om man ska till Götet. Vi ska ju dit i sommar på U2 och Madonna!!!

Har du tips??? :=)


Kraaaaaaaam

ÅSA sa...

Hallå där! Jag stoppar ju i mej järn eftersom mina depåer var för låga...är nog något piggare men inte tillräckligt!!!

Aha...ska du till Göteborg??? Förutom Kungsgatan och Fredsgatan som ju är det "stora" affärsstråket så ska ni gå till Magasinsgatan (en super häftig butik som heter Prickig katt...har gjort blogginlägg därifrån), och Vallgatan som är parallellgator till Kungsgatan.

Dessutom har du Linnégatan där det finns lite udda butiker samt massor av serveringar (lite lugnare än på Avenyn)

När får vi fint besök i Götet???

Tack för tipset med cafét i Närke :) Kram