lördag 9 maj 2009

Uppe med tuppen...

...var jag idag!!!

Som jag skrev igår så var jag helt slut, gick och la mej vid elva och sov tills strax före halv åtta. Något seg i knopp och kropp men jag steg upp, skuttade i mina träningskläder och begav mej ut på min lilla joggingtur. Jag måste säga att det finns absolut ingenting som går upp mot en joggingtur när man har huvudbry.

Nu sitter jag här helt slut men med mina tankar något klarare :)

Ska köra lite hantlar också och sen skutta (ja...ni ser...här skuttas det...) in i duschen. Vad som annars står på schemat idag

Jag ska .... baka kakor tills imorgon, (skolan ska ha ett litet jippo och då har jag lovat att baka till cafét...)
köra Astrid till simskolan, handla någon smarrig middag tills ikväll, köra till en av stans roligaste godisaffärer med barnen, klippa gräset.....

Med andra ord...fullt upp...bäst att jag tar tag i dagen! Ha en skön lördag!!!

2 kommentarer:

anna of sweden sa...

Ja, det var väldigt vad det skuttas. :)
Jag hoppas kunna skutta sedan när mina knän är "fixade". Många kramar!

ÅSA sa...

Ja skuttas låter väl härligt!!! Sen att man ibland känner sig som en elefant är en annan historia...Hoppas också att dina knän ska bli bra så du kan skutta med lillasöstra din! Många kramar till er oxå! :)