fredag 22 maj 2009

Tors hammare....

...användes flitigt i natt!!!

Klockan ett i natt vaknade jag och David med ett ryck, det var ett dundrande utan dess like. Vi låg och försökte somna om och sen BANG-BANG!!! Det måste ha varit den kraftigaste åsk-knallen(kan man kalla ett sådant oväsen för knall?) i historien...Både jag och David studsade upp från sängarna med ett ryck, lika chockade båda två över åskans styrka...

Sen dröjde det ett bra tag med blixtrar och dunder innan vi kunde somna om...

När jag vaknade imorse kom det några droppar regn, det värsta har dragit bort. Jag bestämde mej för att ta en promenad i sakta gemak längs havet...Luften var så där frisk som den blir efter åsk- och regnoväder...

Utrustad med min kameramobil fick jag också lite fina bilder som jag vill dela med mej av...







HA EN SKÖN DAG!!!

4 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Härliga bilder Åsa!!!! Ja här är det mörkt ibland och sol ibland.......
Nu åker jag bort i några dagar på tripp.
Du frågade om jag är hemmafru! :) Jag är arbetslös, slutade ett jobb i höstas som inte gick att vara kvar på, var totalt utarbetad, INTE KUL,TRIVDES INTE ALLS MED CHEFEN, så nu håller jag på att återhämta mig!!! :)
Jg ser en ljus framtid! ;)
Det måste man!

Stooor kram till dig!! Vi höres till veckan!

ÅSA sa...

Låter härligt med en tripp...skriv och berätta mer sen... :) Arbetslös..aha, förklarar att du verkar ha lite mer tid än jag :) Vad är du utbildad till???

Ha en härlig tripp! Kram Åsa

Anonym sa...

Åh, vilka fina bilder Åsa och tagna med kameramobil, inte dåligt
Kram
M

ÅSA sa...

M, ja, alltid bra att ha mobilen med sig...hade alla sinnen öppna och då uppskattade jag alla dessa fina bilder!!! Kram