tisdag 28 april 2009

Vårförälskelse...

...har Fabian drabbats av!

Idag kom Fabian och berättade att han är kääääär i en tjej i parallellklassen. Han beskrev tydligt hur hon ser ut samtidigt som han fnittrade.

När jag frågade hur det känns att vara kär så sa han att det kittlas i magen. Astrid berättade att han blivit rosig om kinderna när han pratade om henne.

För en stund sedan gick de och la sig, Fabian sa att han är så pirrig så han inte kan sova...

Inte nog med det, han har även gjort ett fint hjärta till henne som han ska ge henne imorgon när han frågar chans...

Precis så kände jag när jag träffade David...gick på små moln och tyckte att allt är toppen! :)

5 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Åhhh herreguuud jag blir alldeles varm i hjärtat. Så mysig pratstund!! Jag ler när jag sitter här nu, tänk vad barn är mysiga!!!
Å ett hjärta skulle han göra...vilken kille!!!!!!!!

Kram på dig
;)

Klara sa...

Hihi, så gulligt! :) Önska honom lycka till! ;)

ÅSA sa...

Zinkbaljan, visst är det gulligt! Hoppas han är lika glad när han kommer hem idag...

Klara...jag håller alla tummar och tår :)

Västmanländskan sa...

Så sött! Håller tummarna för att hon svarar ja :)

ÅSA sa...

Ja du Västmanländskan...det blev ju inte hon men en annan istället...här är vi ombytliga!