söndag 26 april 2009

Dagen efter...

...the big party!!!

Tung i huvudet idag...kom i säng klockan tre i natt och vaknade strax före sju...gääääsp....

Som jag skrivit innan så var det 40-års fest hos grannen igår...FYRTIO ÅR...tänk att man börjar närma sig den åldern! Minns så väl när mamma hade sin 40-års fest och nu är man själv där...snart i alla fall!

Kameran fick stanna hemma denna dag...så tyvärr, inga bildbevis!

Det var strålande väder igår, kvällen inleddes med skumpa på altanen....och lite mingel...Jag stod och pratade med några andra och hur det nu än gick till så kom vi in på att jag har en blogg...därifrån började vi diskutera att det faktiskt går att tjäna pengar på en blogg... Sen lät vi fantasin flöda och jisses va kul vi hade, vi blev så där härligt fnissiga som man kan bli ibland...Nu gäller det bara att verkställa våra ideér så bli inte oroliga om ni inte känner igen er på bloggen framöver...

Skämt å sido, det var en superkul helkväll, vi fick god mat, massor av vin och jag hade turen att hamna bredvid en trevlig kille vid bordsplaceringen så tiden bara flög iväg...

Framåt småtimmarna bjöd födelsedagsbarnets make på lite "Let´s Dance" uppvisning då han svingade en av gästerna både hit och dit... Inte visste jag att han var så talangfull :D

Klockan tre låg jag i bingen, gissar att jag somnade nästan omedelbums!

Var uppe strax efter åtta eftersom Fabian skulle på kalas klockan 10. Nu har föräldrarna åkt hem och jag ska slänga mej i däckstolen och ...inte däcka...men läsa GP!

Ha en härlig söndag!!!

Inga kommentarer: