onsdag 11 mars 2009

Vill ni följa med på en promenad???

Idag fick jag ett städryck, storstädade bottenvåningen. Slängde ut alla soffdynorna på altanen så de fick vädras, bankade alla kuddar, putsade alla fönsterkarmar...

När jag var klar så ville jag gärna ta en promenad och njuta av det vackra vårvädret som råder idag. Utrustad med mobilen tog jag dessa vackra vårbilder...


Ni har sett den förr...här kommer den igen...Utsikten från vår gata...i motljus...


Några små svanar på jakt efter mat...

Någons lilla bastu/badstuga...
"Vår" lilla strand...på sommaren är sanden vit och fin och det är folk överallt...

En ensam liten badstuga...verkar som om stormen tagit lilla badbryggan...

7 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Så vackert ni bor!

Sofia sa...

Vad underbart du bor! :) Kan inte fatta att det ser ut så där hos er. När jag åkte till jobbet i morse kändes det som jag var på väg till Lofsdalen för att åka skidor...

Anonym sa...

Var trevligt att följa med promenaden:) Ni har nästan sommar där, vi har ännu massor av snö. Åkte skidor igen i dag, barnen är ganska duktiga nu. Det är roligt att vara i skolan igen. Ska skrinna i morgon. Nåja, måste kanske mejla dej. Ha en trevlig kväll:) Mira

Anonym sa...

Så härligt ni bor!
Kram Pillan

ÅSA sa...

Västmanländskan...japp..synd att klaga!

Sofia, har ni fortfarande snö! Idag var första dagen som det verkligen var vår! Härligt! Hoppas det kommer till er snart!

Mira..åker ni fortfarande skidor. Hur länge brukar ni ha snö? Här är helt underbart nu! Jag har oxå tänkt maila... :D

Pillan...kan bara instämma :)

Anonym sa...

Hej, Underbart vackert. Vart i Göteborg är det här? Ha en skön helg.

ÅSA sa...

Kicki, visst är det härligt när våren kommer! Detta är taget i Hovås som ligger drygt en mil söder om Göteborg...