tisdag 17 mars 2009

Oväntat besök...

...fick vi på sjukhuset!!!

Dessa små clowner kom på besök...Astrid var för trött för att uppskatta dem så jag fick visa mej road...Närkontakten blir ju uppenbar när man är ensam med två clowner i ett litet rum. Inte riktigt som på cirkus! Hoppas att man inte drar ner på sådant för det är guld värt för barnen...

Det blev en hel del provtagning för Astrid vilket var extra jobbigt eftersom hon var svårstucken och rädd...

För att bearbeta det hela fick hon denna lilla "doktorsväska" med hem...

...innehållande diverse venflon, sprutor, koksalt, förband, plåster...

5 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Men du vad jag skakar, jag läste inlägget innan!! Tack gode gud att det inte var leukemi!!
Jag hoppas verkligen att Astrid kryar på sig!

JAG TÄNKER PÅ ER!!!

STOOOOORA Kramar

Klara sa...

Hihi! Jag tycker att det är så bra att man har sådant för små sjuka barn! Vad trevligt att hon fick den doktors väskan! Kan vara kul när vi leker doktor i sommar! ;) Ha det toppen!

ÅSA sa...

Zinkbaljan, tack, det värmer! Vi ska vara ute mycket och fånga vårsolen så hon piggar på sig!

Klara...ja du, Astrid vill knappt titta i väskan...Du kan få träna på mej i sommar :)

Klara sa...

Varför det? Tycker hon att det är obehagligt nu efter alla prover ...? Stackare!

ÅSA sa...

Klara, Astrid var väldigt svårstucken så det blev alldeles för många stick, tyvärr...MEN nu är allt frid och fröjd och har du tur kanske du kan få kika i lilla lådan i sommar! :)