lördag 21 februari 2009

Vi laddar...

...för kvällens delfinal i Melodifestivalen!!!

Nu har vi åter huset fullt av barn... Alla är mätta och glada och vi väntar på att Melodifestivalen ska börja. Vem vinner, vem försvinner?

Inte nog med det...idag har vi köpt en sprillans ny 42 tums LCD TV så jag är SÅ nyfiken på hur det blir att se melodifestivalen från en SÅÅÅÅ stor TV!

Snön vräker ner men jag tänker ändå ta på mej kläder och ta en kort promenix så jag orkar hålla mej vaken hela Melodifestivalen... Fattar ni hur trött jag är...det tar på krafterna att vara ledig!

Må bäste man eller kvinna vinna ikväll!

Tuddeluuuu

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va tycker du om MF?? Blev de som du hoppades?? O jag måste säga tack för snön!;) De bara vrääääker ner här...mysigt!!

ÅSA sa...

Ja du Emma, tyckte inte att det var så bra låtar. EMD och Molly var nog bäst... Vad tyckte du??? Det vräker ner här oxå, ska tyvärr försvinna imorgon igen :(

Vit Gladiolus sa...

Näej det "bidde" inget på Harryn!! :(

MEN VI TAR NYA TAG ÅSA!!! NÄSTA LÖRDAG VINNER VI!! ELLER HUR!!
MELODIFESTIVALEN..BLÄ. DET VAR INGET BRA...SUCK....SÅ ÄR DET.....


DU JAG VILL MED HA EN NY TV!!!!LYLLOS DIG SOM HAR DET!!!

Kram på dig!

Anonym sa...

Ja, tyvärr så börjar de tina redan nu. 4.9 plus helt plötsligt... Man kan ju inte klaga på att de aldrig händer nåt iaf;) EMD o Maja Gullstrand va mina favoriter... Molly sa mig nada...hehe!