söndag 1 februari 2009

Så här såg det ut...

...igår!!!

Fabian och Marcus höll sig på ovanvåningen och byggde och byggde. Här står de väldigt stolta över sitt konstverk. Imponerande tycker jag!



I köket satt vi vuxna och pratade minnen. Det ena minnet ledde oss in på nästa och vips...så kom vi in på tidigt -90 tal! Det var då man drack shots... Efter en stunds letande hittade jag min gamla "årgångs" Galliano (inköptes före år 1997....). På med kaffe och sen fixade Henrik så här fina Hot Shots...


...kanske inte min favorit längre men Skål Ta mej fan!



...undrar vad som rör sig i deras huvuden nu...de ser ut att vara i en annan värld...



Ja, så här glad kan man bli av Hot Shots!

3 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Tjenare Åsa!!
Jag har något åt dig hos mig...
:)
Kraaaaam

Anonym sa...

Botten upp!!!=)

ÅSA sa...

Zinkbaljan...tackar tackar...ska ta i tu med det strax :D

Emma...Absolut! :)