lördag 28 februari 2009

Full rulle...

...har det varit idag!!!

Efter en intensiv arbetsvecka skulle det vara skönt att bara koppla av när helgen kommer...men icke!!!

När vi gick upp imorse så delade familjen på sig...David och Astrid åkte till simningen och jag och Fabian till bandyn!

När jag och Fabian kom fram till bandyn så visade det sig att Fabian glömt bandyklubban hemma...det var plattan i mattan hem för att hämta klubban, inte så lätt att spela annars :( Jag vet inte vad vi ska ta oss till med Fabian...när han går till skolan glömmer han skolväskan, nu hade han till och med glömt gympaskorna i skolan så vi fick leta upp ett par gamla...

Jag måste verkligen hissa de svenska idrottsklubbarna...Med hjälp av föräldrar som ställer upp som tränare så kan barnen delta i en hel del aktiviteter utan att det kostar skjortan...med ett fåtal undantag givetvis!

David är ju fotbollstränare och jag förväntas väl stå i cafeterian när de börjar spela matcher nu till våren... Fritid, vad är det???

NU ska jag i alla fall fixa kvällens middag, tapas i alla de former, ett glas vin och sen melodifestivalen!

Ha en riktigt skön lördagkväll ni alla!

Inga kommentarer: