måndag 2 februari 2009

FOTOUTMANAD...

...har jag blivit av Citronfjärilen!!!
Utmaningen går ut på att man öppnar "Mina Bilder" väljer mapp nummer 6, därefter väljer man bild nummer 6 i den mappen...

Sedan ska man berätta lite om bilden...kunde ju blivit riiiiktigt spännande ...


..så var det ju det här med minnet... Detta är en bild som är kanske tre år gammal. Tror att det var en dag i slutet av juni då det var riktigt varmt. Vi packade ner mat och dryck för en dag på havet och gav oss sedan iväg med våra kompisar ut till Klockskär som är en liten favoritö en liten bit från vår "hemma-hamn". Här på bilden står David, Henik och Astrid fångar krabbor...

Jag bollar utmaningen vidare till Emma, Caroline, , Västmanländskan, Klara och Rebecca

Pust, det har varit några bråda dagar med utmaningar...nu blir det paus... :D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag godtar utmaningen=) Nu har jag o göra....tre utmaningar, kul, kul....kul! Hur går de med eran värme?? Har ni nån....tänkte på er eftersom de e så kallt nu...

ÅSA sa...

Kul Emma, det var inte så svårt heller... Jo tack reparatören var här idag, systemkortet var kasst så nu är vi 5500:- fattigare...:(

Västmanländskan sa...

Nu har jag fått ut mina utmaningar!

ÅSA sa...

Kanon jobbat "Västmanländskan" och du också Klara :)

Anonym sa...

Va ska man säga....skönt med värme iaf=) Synd att inte kläderna, mössorna o de inte kom tidigare...fina va dom oxå...

ÅSA sa...

Det är fortfarande kallt Emma! Dessutom ska jag till Sälen och då kan jag ju värma knopp och kropp :D