onsdag 11 februari 2009

Fortfarande snörvlig...

.....så jag åker till Blekinge och kurerar mej!

Jag är fortfarande krasslig men ändå bättre än i måndags så det finns hopp om livet :D Jag och barnen har ju länge planerat att ta tåget till Blekinge efter lunch idag så det gör vi i alla fall.

Så mamma och pappa, nu får ni att göra...passa upp mej och passa barnen!!! Skoja!!! (värst va rolig man kan vara då...) Hur som helst så kan jag ju lika gärna ligga där och vila upp mej och vet ni...det finns en dator där också så trodde ni att det blir lugnt på bloggfronten så trodde ni fel!!!

Nästa gång ni hör från mej så blir det från Blekinge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Åsa!

Hoppas ni får ett trevligt lov i Hällevik och att du blir frisk!

Kram
Lotte

Caroline sa...

Later mysigt! Ha en trevlig tagresa, halsa Falkenberg pa vagen ner !!

ÅSA sa...

Lotte, tack! Nu blir jag ju ompysslad och får lite frisk luft från Ostkusten, kan inte bli annat än frisk :) Ha det så bra ni oxå!

Caroline! Jajamänsan, hälsningen är framförd. Tåget stannade ju i Falkenberg :)