måndag 16 februari 2009

För trött...

...för att skriva idag!!!

Av någon anledning så kunde jag inte somna igår kväll, vände mej än hit, än dit...var klarvaken! Innan jag gick och la mej så var jag super trött och somnade (nu vet jag vad ni tänker..men jag sov bara en kvart...) i soffan. Hur går det ihop? Hade det varit fullmåne så hade jag förstått men det var det i förra veckan, skumt!

På grund av sömnbrist och en ihållande förkylning så blir det inte så mycket bloggande idag!

MEN idag kom jag på att vi snart går in i mars månad och för mej innebär det att våren närmar sig. Det är nu när solen tittar fram som jag tar fram min lilla fårfäll och slår mej ner på en stol intill husväggen och lapar sol.

Håll ut - snart är vi där! Så länge delar jag med mej av mina fina pärlhyacinter som står på köksbordet!!!

3 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Vackert med pärlisar!!!!
Jo, vi tyckte att det var en kanonbara delfinal i melodifestivalen!!! Vi hejjade på H E A T, Lili & Sussie och Måns!!!!!!
Vilka var dina favvisar???
Kraaaam


Nu laddar vi tills nästa lördag, Visst!!!?

millandante sa...

Sov du... så tittar jag på denna ljuvliga bild så länge...

ÅSA sa...

Zinkbaljan! Ja du , jag tycker nog att Måns gjorde ett super uppträdande. Sen är ju lilla Amy gudomligt söt och duktig. Ska bli spännande att se finalen sen!

Tack Milla...visst är det vacker med Pärlhyacinter!