lördag 3 januari 2009

Slut pa aventyret!!!

Imorgon klockan 21.00 gar flyget fran Krabi till Bangkok, vidare till Frankfurt och sen hem till Gotet!!! Drygt tre harliga veckor har vi haft och vardagen dar hemma kanns valdigt langt borta! Vi borjar dock langta efter att kunna dricka vattnet i kranen, slanga toalettpappret i toaletten, ata mat utan att bli magsjuka, slippa pruta i affaren...Vi kommer alldeles sakert ocksa sakna de varma dagarna, det turkosa ljumna vattnet, tuk-tuken som kor fram och tillbaka, Singha, Fried Rice Vegetable...och LEDIGHETEN!!! Vi anlander pa Landvetter mandag formiddag, pa tisdag borjar David jobba...jag behover lite langre tid for att aklimatisera mej sa jag borjar pa fredag!!!

Idag tog vi en longtail boat ut till Phra Nang Beach Cave, helt underbart vackert med kristallklart vatten... Lunchen bestod av en grillad majskolv och en ol...kan livet bli sa mycket enklare an sa!

Nu ska jag spendera de sista bathen, sen ska vi krypa till kojs, imorgon kvall borjar den langa resan hem, nastan ett dygn fran dorr till dorr!

Nasta gang ni hor av mej sa ar jag pa hemmaplan, nagot som ska bli kul att lasa alla era bloggar....DET ska bli skoj!

Sawadeeka!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får en säker o fin hemresa!! Kram Maggan

Caroline sa...

Hej o hå va kul!Jag ska läsa din blogg riktigt ordentligt snart...just nu är vi i Kungsbacka hos min storasyster!!! Kram o välkommen tillbaks!!

ÅSA sa...

Maggan, tack för alla dina kommentarer, blir SÅ glad :)

Caroline, ser fram emot att du kommer hem till NY och kan börja blogga igen...