torsdag 4 december 2008

Ännu en...

...utbildningsdag!!

Så var det utbildningsdags igen...två heldagar om "Sjuksköterskan i konsultationsprocessen" nere i Budskär! Det är två läkare och en skådespelerska som håller i utbildningen ...Efter presentation av oss alla imorse så har dagen bestått av skådespel, inspelning av "patientfall"...vi fick spela in två och två och sen skulle gruppen och handledaren gå igenom filmen och svara på massa frågor... Fattar inte att jag ville bli skådespelerska en gång i tiden...

Jag valde att åka hem och sova eftersom jag bor nära..dessutom har jag lite mycket annat som ska fixas så detta kändes bäst. Imorgon blir ännu en heldag och sen på eftermiddagen kommer mamsen och papsen på besök...det ska bli så mysigt så. På lördag blir det nog någon julmarknad och sen ska vi fira "Lilljul" på kvällen...klapparna ligger under vår lilla julen...

Mamma och pappa åker till Amerikat över julen och själv så åker jag ju till Thailand...nästa jul får det bli en "vanlig" jul igen med allt vad det innebär!

Hej hopp!

2 kommentarer:

Klara sa...

Så mysigt! Var du en bra "skåderspelerska"? ;)

ÅSA sa...

Hrm...tåls att diskutera...folk skrattade i alla fall och det är alltid nått :)