tisdag 30 december 2008

Baywatch!!!

Hej hopp

Glomde beratta en sak som hande harom dagen nar vi badade...

Catarina och jag stod och pratade i vattnet...jag observerade ett barn som lag och flot med armarna lojt hangade framfor sig ...hon sag verkligen ut som att hon hade drunknat...jag tittade en stund till och eftersom hon aldrig tittade upp och tog luft sa var jag helt saker pa att hon drunknat...pulsen steg och jag sa till Catarina som ocksa tyckte hon sag dod ut... Vi rusade dit genom vattnet jag skrek till David allt jag kunde och vi slet tag i henne och drog henne upp ur vattnet, manga pa stranden tittade eftersom vi pakallat uppmarksamhet... Upp drar vi en chockad flicka som undrade vad vi holl pa med... Folk hade stannat upp och undrade om vi skulle ha hjalp men da fick vi signalera att vi laget var under kontroll. Sen fick vi sitta hos flickan en stund och prata lite med henne och forklara varfor vi agerat som vi gjort...

Igar la sig den familjen en bra bit ifran oss....konstigt, eller hur!!!

Nu ska jag ner till stranden och sola och bada lite...fina dagar och skyfall pa kvallen..i alla fall de tva senaste!

Kram pa er

2 kommentarer:

anna of sweden sa...

Haha, vilken grej! :D
Men tanken var ju god!

Klara sa...

Oj ... Lite pinsamt, va'? Men det var ju ändå bra att ni gjorde som ni gjorde, för tänk om hon verkligen hade drunknat!