lördag 15 november 2008

Linnea kom på besök igår...

...och jag insåg att Fabian nog är kär ...



Efter mycket om och men kom hon, Fabians klasskamrat Linnea! Trodde att han skulle lugna ner sig när hon kom men icke...Tror aldrig att jag har sett honom så uppe i varv...och så, så...så lycklig!!!





Eftersom Linnea inte kom förrän strax före halv sju så fick vi fråga om hon ville äta middag med oss och det ville hon gärna! David och jag skulle ha Sushi och barnen skulle äta köttbullar och kroketter...hade vi tänkt i alla fall...


Hade köpt ett par bitar extra eftersom Fabian brukar vilja ha det... När jag skulle servera Linnea köttbullarna så sa hon att hon aldrig har ätit sushi men att hon älskar lax...


...vips så hade hon tagit två sushi bitar som hon snabbt slukade i sig och så gott hon tyckte det var...Inte nog med det...som jag har tränat på att äta med pinnar men lyckas aldrig...Ja vad gör Linnea...käkar med pinnar som en Japan :)

Fabian och Linnea var som två duracellkaniner...de pratade och busade och det var inte någon lugn fredagsmiddag precis men kul ändå! Slocknade strax efter Idol i soffan, zzzzz.....

Inga kommentarer: