fredag 28 november 2008

En bloggfri dag...

...blev det igår!

Slutade jobba klockan 16 igår, susade snabbt hem och skuttade in i duschen, snyggade till mej så gott det gick och sen körde David mej inte till stan igen. Klockan 17:30 skulle vi har julbord på restaurang Fiskekrogen med jobbet. För er som inte bor i Göteborg så är Fiskekrogen en av de mer fascionabla restaurangerna i stan och det vill man ju inte missa!

Som den bloggoholic jag är så är jag vääääldigt observant på saker som händer runt omkring och om det är något kul man kan dela med sig av på bloggen!

Igår fick jag en fundering som jag tänkte att jag bara mååååste fråga er andra om hur ni gör???

När jag gick på Damernas (ja, så heter det absolut på en restaurang i världsklass..) så var det någon tidigare toalettbesökare som inte hade tagit bort fartränderna.

Jag hörde att det var en som väntade på toaletten och tänkte att hon kunde ju tro att det var JAG!

Vad gjorde jag då??? Jo, jag stannade en stund till och väntade tills granntoaletten blev ledig och sen gick jag ut. Knäppt- Absolut!

Det är ju lika dumt om man står i toalettkö och när det blir ens tur, öppnar man dörren och värsta odören slår mot en...Om man då går in så får man ju förklara för nästa kvinna att man själv är oskyldig...

Tokiga tankar, är det bara jag som har sådana???

Förutom detta så var det ett helt fantastiskt julbord. Jag är ingen fanatiker av julbord innan jul men detta var inget traditionellt julbord. Visst fanns det julskinka, köttbullar, jansson med mera men vilket fiskbord...så himla gott alltså. Tyckte inte att jag åt så mycket men många bitar små...

Nu har chefen lagt ribban högt så jag undrar var vi ska äta julbord nästa år, Sjömagasinet kanske :D

Inga kommentarer: