onsdag 26 november 2008

Det var väl 17...

...att det alltid ska vara något!!!

Jag har mycket att göra på jobbet nu, en man som jobbar ännu mer, tänker hela tiden "Håll ut, kämpa på...snart väntar sol och värme"

Sätter på radion när jag kör till jobbet imorse, ja ha, då har man ockuperat (hur stavas det...) Bangkoks flygplats och det har även varit sprängningar...

Nu känns det genast lite ovisst...kommer allt att lugna sig tills vi ska åka och kan man i så fall låta bli att vara rädd för att något ska hända när man väl är där???

Kanske vi får fundera ut en plan B...

Fast det kan å andra sidan hända mycket på två veckor...ELLER

6 kommentarer:

Klara sa...

Ojj, hoppas att det lungnar ner sig! :S

ÅSA sa...

Det hade tydligen varit säkrare med ett besök hos er...

Caroline sa...

Hoppas verkligen att det inte paverkar er!! Jag laste lite kort om det pa aftonbladet.se.....men fordjupade mig inte i det...var det nat om ett val??
Laste ocksa om att Al Qaida skulle attackera NY's tunnelbanor snart....later kul!!Alltid nat pa gang!

ÅSA sa...

Ja du Caroline, det är tydligen "ett gäng" (ganska stort sådant..) demokrater som vill att Premiärministern ska avgå men det vill inte han eftersom han är folkvald. Anledningen till att de ockuperade flygplatsen var att det trodde att han skulle anlända med sitt flyg där efter att ha varit på Statsbesök i Peru! Japp, jag är påläst!

Det där med NY tunnelbanor lät inte så kul. Där åker väl de flesta tunnelbana, kan tänka mej att bil inte är något alternativ om man vill komma fram i tid!

Anonym sa...

Jag tror att det kommer lugna ner sig. Så fortsätt se fram emot solen!

Anonym sa...

Hoppas hoppas hoppas att det ordnar sig tills ni ska åka!