onsdag 29 oktober 2008

Jag är redo...

...väskan är packad, håret nytvättat, morgondagens frukost fixad...vad mer behöver göras innan det bär av till Malmö???

Måla naglarna!!! Ja inte i någon skrikig färg men lite fransk manikyr kan väl vara snyggt när man ska ut på shoppingtur :)

När vi kommer till Malmö ska jag leta efter en ny vinterjacka! Två dagar på rad, iförd olika gamla jackor, har jag känt mig som "hon från landet". Det är ingen kul känsla ska ni veta... Vad David tycker om ett jack-köp vet jag inte men nog 17 kan man väl få fira lite när man har fått löneförhöjning?

Malmö, here we come!

Har ni tur blir det ett litet blogginlägg när vi kommit fram till Blekinge... Blev ni förvirrade nu? Vi ska FÖRST till Malmö och sen vidare till Blekinge...

3 kommentarer:

anna of sweden sa...

Hoppas att ni får det riktigt trevligt - och lycka till med inköpet! Eller inköpen ska jag kankse säga? ;) Kram!

ÅSA sa...

Hoppas på det sista... Singular när David är med och Plural när jag är ensam :)

Anonym sa...

Välkomna! Det ska bli kul att shoppa tillsammans med dig
Annika