fredag 24 oktober 2008

Förbaskade kudde!

...varför ska det vara så svårt att hitta en skön kudde!

När jag fyllde år förra året så fick jag en fin och dyr kudde av mamma och pappa som jag hade provat ut själv. (Tog en liten tupplur i affären...)

Jag har dessförinnan den köpt en massa olika kuddar men icke sa nicke. Ingenting går upp emot min gamla hippiekudde från 70-talet. Anledningen att jag måste byta är att den har läckt så mycket stoppning så det är inte mycket kvar...har ju en del hår på nacken!

Jag vaknar ofta med huvudvärk och nackvärk, så ska man väl inte behöva ha det?!?

Någon som har en kramgo kudde som ni kan rekommendera???

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men så svårt ska det ju inte behöva vara... Du får väl fråga David om du får sova på hans arm istället! ;)

Slumra sött!

ÅSA sa...

Ja du Rebecca...det var länge sen jag sov på Davids arm...nu mer måste jag ha space och kunna borra in huvudet i kudden... Kanske om jag lägger ett örngott runt hans arm?!? :)

anna of sweden sa...

Men Rebecca. Davids arm är ju inte mjuk. Den är stenhård och MUSKULÖS! Visst, Åsa? :)

ÅSA sa...

Allt är ju relativt, men vi kan väl låta Rebecca tro det! :)