måndag 22 september 2008

Jag är trött!!!

MENTALT TRÖTT! Måste säga att jag föredrar att vara fysiskt trött...är nog faktiskt det också om jag känner efter lite!

Jag har pratat med Astrids lärare idag vilket kändes viktigt eftersom det är i skolan som det mesta sker! Astrid är i alla fall glad idag, har med Alma, en annan tjej från klassen, hem och det har inte varit något tjafs utan de har bara jätte kul! Finns ju hopp om att min klump i magen ska lätta...

Håller för övrigt på och lagar Gulaschsoppa! Ja, jag vet att det inte är riktig säsong för det än men Astrid har velat ha det länge och varför inte... Nyttigt och gott!

Just nu i denna stund som jag sitter och skriver så plingar det på dörrklockan...Det var Moa som kom, en grannflicka som Astrid inte leker med så ofta. Dessutom hittade Astrid och Alma två tvillingtjejer (ja Anna, jag vet att de har var sitt namn men jag vet faktiskt inte VAD de heter...) när de var på lekplatsen och lekte. Alltså har Astrid idag 4 tjejkompisar här hemma som hon inte leker så ofta med annars. Visst är det lustigt ibland - De kommer alla som ett brev på posten!!! Nu blev klumpen ännu mindre...

Inga kommentarer: