fredag 29 augusti 2008

Tack Catarina och Henrik!

Vad skulle man göra utan goda vänner??? Har ägnat hela eftermiddagen åt att fixa inför Davids personalfest. Strax innan folket anlände så cyklade jag och barnen till Catarina och Henrik.

Där bjöds vi på suveränt god hemmagjord pizza, ska nog beställa där nästa gång istället för på Hovås Pizzeria :)

Henrik var ute på galej igår så han var lite tung i huvudet och somnade så jag och Catarina fick en mysig stund tillsammans med lite gott vin och småprat.

När vi kom hem såg det väldigt inbjudande ut på "personalfesten"! Eftersom jag sitter i styrelsen så vore det väl ändå rimligt att även jag satt med och mumsade på allt gott?!?

Det var tyvärr en hel del som inte var så förtjusta i skaldjur så imorgon när vi har gäster (Catarina och Henrik) så ska det mumsas på skaldjur. Problemet, om man nu kan kalla det för ett problem, är väl att det finns skaldjur för minst dubbelt så många...Kan kanske frysa in dem och koka soppa på dem sen!

Nu ska jag gå och lägga mej mellan barnen som redan sussar gott. David får sova i eget rum i natt, SNAPS = SNARKAR!!!

Natti, natti

Inga kommentarer: