söndag 24 augusti 2008

Kung Fu Panda...

...var Astrid och såg med en kompis idag. Tänk att min lilla flicka har blivit så stor så hon kan gå på bio själv!

Både Astrid och Frida tog på sig fina kläder, var sin handväska utrustad med plånbok och låtsas telefon!

Vi lämnade dem utanför biosalongen och hämtade dem på samma ställe 1½ timme senare.

Det var två överlyckliga tjejer som kom ut från filmen som var Sååååå bra! Popcorn- och godispåsen var nästan tomma!

Under tiden fick David, Fabian och jag en liten fikastund i Trädgårdsföreningen och sen en promenix på stan. Jag hann till och med smita in på Akademibokhandeln och köpa FYRA pocketböcker! Stod med Camilla Läckbergs "Olycksfågeln" och "Tyskungen" när jag fick syn på "Köp 4-betala för 3". Kändes liksom lite dumt att inte utnyttja erbjudandet så då köpte jag även "Lyckans Hjul" av Kajsa Ingemarsson coh "Brunst-kalendern" av Emma Hamberg.

Nu ska jag lägga mej till rätta och börja med en av dem, elle, belle, bi....

2 kommentarer:

anna of sweden sa...

Låter härligt med en promenad på stan och lika härligt att köpa böcker. Det saknar jag redan fast jag precis lämnat Sverige ...

ÅSA sa...

Ja, det var faktiskt riktigt härligt. Både jag och David sa att vi kan sakna stan ibland, det är så mysigt med alla uteserveringar. Inte så dumt på landet heller men ändå! Längtar hem till min bok :)