tisdag 19 augusti 2008

Ett jobbigt avsked!

Idag var det bergravning för min underbara gammelmoster Asta.

Planen var att David och jag skulle åka ensamma ner till Malmö och barnen skulle till skolan. De skulle sedan hämtas av Catarina som skulle passa dem tills vi kom hem.

När vi vaknade imorse så var Fabian jätte förkyld och hade feber, gick ju inte riktigt att skicka honom till skolan då. Fram med finkläder till honom och sen iväg. Fabian sov halva resan ner men var sedan ganska så pigg.

Även om Asta var 93 år när hon dog så känns det väldigt, väldigt tomt efter enne. Det var en ljus och fin begravning och tårarna brände i ögonen. Jag kommer att sakna Asta jätte mycket men jag hoppas att hon får det bra där hon nu befinner sig!

Nu återstår det ett litet problem, hur vi ska lösa morgon dagen. David kan inte vara hemma och jag har precis börjat mitt nya jobb... Återstår att se hur vi löser det

Inga kommentarer: