tisdag 5 augusti 2008

En vecka kvar innan...

söstra min med familj flyttar till Amerikat! Börjar få lite ångest över det som komma skall. Avskyr att ta farväl! När de bodde i Portugal var vi och hälsade på ungefär en gång om året och då kändes det ändå jätte jobbigt att säga Hej Då!

Nu är det ett år tills vi ses nästa gång...känns otroligt länge??? FYRA långa år är det tänkt att de ska stanna "Over there"...det hinner hända mycket på fyra år...var så himla glad över att de nu hade gjort sina fyra år i Portugal och skulle komma hem men icke sa nicke...

Även om jag är väldigt ledsen över avståndet som vi kommer att få mellan oss så är jag glad för deras skull, hoppas att det kommer bli ett spännande äventyr för dem alla. Jag är också väldigt glad för att Skype finns...och bloggar så vi kan hänga med i varandras vardag!

Hoppas än en gång att ni får ett underbart äventyr kära syster men jag hoppas verkligen att det är Sverige som gäller efter USA!!!

Inga kommentarer: