fredag 27 juni 2008

Vilken arbetsplats!

Det här blir bättre än väntat! Igår när det var möte bakade de äpplekaka på vårdcentralen! Doften spred sig i korridorerna och det doftade helt ljuvligt!

Imorse bjöds det på härligt bröd från Franska Bageriet, tydligen en fredags tradition, trevligt!

Innan jag gick hem så berättade de att det kommer en från Kinnarps på onsdag och tittar på mitt rum och hur man kan inreda det. Sen får jag kolla på ritningen och godkänna eller komma med egna förslag! "Mitt" rum har en enormt stor dekoration som slingrar sig längst en bit av ena väggen, väldigt tjusigt! Huset är från 1800-talet skulle jag tro eller tidigt 1900-tal så det är breda fönsterkarmar och djupa fönster som gäller!

Ska bli kul att flytta in i mitt nya rum till hösten! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
Det verkar ju vara en toppen-arbetsplats (men så´nt vet man ju aldrig)

Annika

anna of sweden sa...

Låter härligt. Mysigt med fina lokaler. Kram!