tisdag 24 juni 2008

Första dagen avklarad!

Gick upp i god tid för att komma i tid till min första dag på jobbet! Kommer inte ihåg när jag hade den där känslan senast, måste vara länge sedan!

Blev väl omhändertagen och presenterad av alla! Känns som att jag har missat att ta någon i hand och ryckt i vissa flera gånger för att välvilligt presentera mig!!! Förmodar att det är så det är att vara ny!

Känns nyttigt att få känna sig lite grön...man blir nog lite mer alert då!

Nu har jag i alla fall klarat av en dag och den blev bättre än väntat! Personalen verkar vara gullig och arbetsuppgifterna blir väl någorlunda samma... Kommer säkert bli en hel del samtalspatienter till hösten och det ser jag fram emot!

Nu ska jag lägga mej ner och vila mitt lilla huvud en stund, känns som att alla ansikten och namn bara snurrar runt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är säker på att du tog dem med storm - både personal och patienter! ;)
Bejinhos!

ÅSA sa...

Mysteriet är löst :) Tack för de fina blommorna! Blev jätte glad :) Kramis...eller Bejinhos???

Anonym sa...

Hihi, visste att du skulle bli lite konfunderad!
Bejinhos!