måndag 12 maj 2008

Vältränad eller ...

...härom dagen när jag gick ut med stavarna så sprang jag på (eller kan man säga, gick jag på???) en grannfru. Hon sa "Oh du ser tränad ut" Fniss...JAG, vältränad, jag kommer aldrig att se vältränad ut! Kunde dock inte låta bli att slänga en extra flukt i spegeln och se om det var någon skillnad! Kände mej liiiite glad i alla fall!

Sen idag kommer en kollega och säger, oh du ser tränad ut, så bred och tränad du har blivit över axlarna och ryggen! TACK! Precis vad jag vill höra...NOT! Hon tyckte att det var sååå fint! Vet inte om jag ska skratta eller gråta!

För att inte nämna när David för ett tag sedan uttryckte att jag hade blivigt BIFFIG! Vill man höra det??? Jag vill se ut som Heidi Klum eller nå´n annan sockersöt modell!

3 kommentarer:

anna of sweden sa...

Hihi! Ska bli spännande att se dig. Kommer väl att känna mig som en blek degklump bredvid dig! För jag antar att du är brun också? ;)

ÅSA sa...

Börjar bli brun, fast inte på degklumpen...för det har jag allt :) Du är väl vältränad av all cykling :) Har du skaffat cykelbyxor med förstärkning?!?

anna of sweden sa...

Har både börjat cykla och slutat cykla ... ;)