torsdag 8 maj 2008

Full rulle!

Ja, idag hinner jag knappt blogga...ska ju ha barnkalas imorgon med 20 barn i åldern 2-6. Tack och lov för att det ska bli fint väder så att vi kan vara ute!

Annars rullar det på, känns som om David och jag inte har sett varandra under veckan som gått. Tror att det är så mycket de kommande två veckorna och sen lugnar det förhoppningsvis ner sig lite! Om inte så har vi tio dagar tillsammans i Portugal om inte mindre än 3 veckor, oh vad jag längtar! Ska sola, bada, umgås med Anna, Kristofer, Edvin, Hugo, Klara och Russin. Sen hoppas jag även få lite tid för shopping! :)

Idag fick jag reda på när jag kan sluta på mitt nuvarande arbete. De släpper mej några veckor tidigare så att jag kan börja på det nya efter midsommar. Då får jag jobba tre veckor innan jag ska ha fem härliga veckors ledighet. Skönt att slippa komma till ett helt nytt jobb efter semestern!

Nä, nu ska jag ta fram "saxofon-lungorna" och blåsa ballonger!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med kalaset!

ÅSA sa...

Verkar bli fint väder idag så det blir nog bra! Har dukat på pingisbordet där ute :)