måndag 14 april 2008

Måndag morgon!

Har nu varit på mitt tredje läkarbesök på en vecka, helt otroligt vá?!? Idag tog man ett blodprov som visade på en bakteriellinfektion. Läkaren sa att jag ska fortsätta med min penicillinkur och att det tar lång tid att bli frisk när man är så infekterad som jag... Känner att mitt tålamod börjar svikta nu, grrr!

Igår var i alla fall en underbar dag, första dagen som jag inte låg ner hela dagen. Satt ute i min solstol och läste en stund och det var fantastiskt skönt. Ljudet av alla barn som leker, grannarna som kryper runt i trädgården och gör den vårfin, David som oljar in trädgårdsmöbler, visst är det vår!!!

På lördag ska vi på 40-års fest hos grannen, känns helt otroligt att ens vänner börjar fylla 40! Kommer ihåg mammas 40-års fest och det känns inte alls längesedan... Bra med lite "äldre" vänner, då hinner man vänja sig vid tanken så är det inte så skrämmande när man själv fyller 40! :)

Inga kommentarer: