tisdag 15 april 2008

Heta bloggtips från Katrin Schulman!!!

Nu när jag har varit sjuk så har det ju blivit aningen mer tv-tittande än annars. Såg delar av en intervju med bloggerskan Katrin Schulman... Intervjuaren frågade om hon hade några tips på hur man skulle göra en blogg attraktiv?

Ju personligare desto bättre...själv så hade hon fotat en fettvalk och lagt ut på sin blogg-folk äääälskar det!

Visste inte att det var så enkelt, kanske jag skulle göra detsamma?!? Eller varför inte "Veckans fettvalk" :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men tänk om jag visste att det var så enkelt! Och det där med veckans fettvalk... Smart idé. Jag kan ju hålla igång bloggen i evigheter om det bara är det det hänger på.

ÅSA sa...

Det var just det jag tänkte! :) Finns det inget att skriva om kan man alltid fota en fettvalk... :) Ska vi se fem som kan hålla på längst?!? Ti hi

Anonym sa...

Känn dig besegrad! Tänk på att jag går hemma och skåpäter varje dag så jag har världens guldläge.

ÅSA sa...

Jag har allt läst om dina svettiga träningspass :) Själv så har jag inte tränat på FYRA veckor...känns som att allt man har jobbat för kommer i retur så när ska vi börja???