söndag 27 april 2008

En nyttig söndag!

Oj vad jag har varit duktig idag (ja ingen annan berömmer en så då får man göra det själv...)
Först städade jag bottenvåningen, övervåningen är fortfarande Davids, men det är en annan historia. Sen påbörjade jag min deklaration, skulle vara kul att slippa åka in i år igen och lämna den i sista minuten.

Nu har jag och David varit och tränat, kändes tungt att ta sig dit men nu känner jag mig stolt. Hoppas snart vara tillbaka i min annars så vältränade form (hrm...tål att diskuteras) så jag kan börja gå på passen igen. Känns lite lockande att gå på puls och styrka imorgon kväll men vi får se hur det känns i benen då?

Nu håller vi på och lagar mat, idag blir det grillad laxfilé, klyftisar och yoghurt-limesås och en stor sallad. Känns nyttigt nu efter träningen :)

Inga kommentarer: